nine million rainy days

Hittade en samling på spotify som börjar med Joy Division, fortsätter med Cure, Bauhaus, Sisters of Mercy, The Birthday Party, Nick Cave & The Bad Seeds, Echo & The Bunnymen, Jesus & Mary Chain... och så vidare. Min sinnesstämning går helt i synk med det ikväll.

Känner mig gammal och ofräsch. Fullt normalt för en 17-snart-18-åring, vad jag kan förstå. Ofräsch som i oduschad, för när jag är civilperson (aka hemma från skolan) orkar jag inte bry mig om småsaker såsom personlig hygien. Tragiskt(?) men sant. Minns ärligt inte när jag tvättade ur håret senast, men så är det sällan något jag håller någon större koll på, heller.

Äh.

Det gör ingenting. ...inte jag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0