it's pro'lly the serial killers or somethin'

Ha-ha, i brist på vettigare kvällsaktiviteter och som hyllning till morgondagens "ledighet"/fototid/sova-länge-dag tänker jag nu se på jäkla House Of Wax. Som jag, när den kom, hånade och sa att jag aldrig skulle se;
"Det känns som att enda anledningen att lida sig igenom nåt sånt tjafs skulle vara just att få se.. Paris jävla Hilton.. med en påle genom huvet. Vilket jag redan sett på bild, så nu slipper jag..!"   (jag hade alltså PWP-inställning redan 2005. Fett.)
Det har dock gått upp för mig att jag blivit one of those fans... som alltså måste måste se allt the J's är/har varit med i. Underbart.
Apropå Jared & Jensen.. Blev seriöst lycklig förut idag när jag kollade en Gilmore Girls säsong 2-boxbaksida, på Åhléns. En bild. EN. BILD. Jag vet inte om det är bra eller inte att jubla inombords över SÅDANA småsaker i tillvaron. Det bör ju tyda på allvarlig brist av vardagliga glädjespridare. Vad vet jag.

Kommentarer
Postat av: Millan

Jag vill också se den där filmen, duh :T

2009-05-31 @ 00:10:00
Postat av: ellinor

..du skulle pissa ner dig! :T

2009-05-31 @ 00:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0