"You'd need somewhere where there's

a lotta free space - so pro'lly, like... the crotch of Jensen's pants." why so ossum, bb?

Sov till 3, låg till nästan 4. Lite skrämmande, med tanke på att jag även la mig runt 4 (inatt).
Annars har jag inte gjort mycket idag, F5:at Twitter till döds eftersom det+youtube vids är det närmsta jag kommer Asylum 3 (SPN-convention) i Birmingham den här helgen. Folk är dock underbara och uppdaterar i princip hela tiden, både bilder, direkta citat, händelser och videos. Att säga att det känns som att man är där är en överdrift, men man får en klar uppfattning om hur totalt awesome alla verkar ha det. I ♥ my fandom.
Förresten så funderar jag seriöst på att beställa en sån här, eftersom 1. mannen är legen... wait for it - & I hope you're not lactose intolerant because the 2nd half of the word is "dairy" - that's right, Legendary! och 2. jag behöver faktiskt en väska.
Börjar misstänka att när jag till slut får lön kommer ganska mycket av den... ganska generöst försvinna, på semi-onödiga saker. Fast samtidigt väldigt nödiga.
Apropå lön/jobb så börjar jag som sagt imorgon klockan 12. Inte nervös eller så, men det som bekymrar mig mest är faktiskt mängden con-updates jag kommer ha väntandes på mig online när jag väl kommer hem. Galet. (Priorities whacked much?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0