i like this one too

Jag sitter ännu i någon sorts post-traumatisk chock efter att ha sett säsong fyras näst sista avsnitt "When The Levee Breaks", av Supernatural, på megavideo.com.
(...det ligger något väldigt oroväckande i orden Season, Finale, Next och Thursday; nästa torsdag kan inte komma tillräckligt snabbt, fast helst får den inte komma alls med tanke på att sista säsongen inte premiär:ar i Usa förrän i goddamn September.)
Dör möjligtvis inombords. Glory tears all around.
Jag menar - Sam & Dean. SAM. AND. DEAN. Dear Eric Kripke - breaking fangirls' hearts? Clearly, you're doing it wrong!


Från det ena till det tredje - igår var det nationella prov i eng.b. Hörförståelsen tog sina 45 minuter, inte så mycket att göra åt. 10 minuters rast, sedan läsförståelsedelen på 85 min. Man fick gå när man var klar, Sara sa att hon trodde att vi nog skulle behöva all tid.
Jag var klar efter 25 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0