maybe you wonder where you are, i don't care

Jag har ingen dygnsrytm längre, går till sängs med mina tankar långt efter solen går upp. Block och penna i hand, skriver till "du" som egentligen inte ens existerar(?). Så väldigt djupt, eller bara ohälsosamt. ?
Jag upptäcker också hur jag mindre och mindre bryr mig om vad som händer med människors liv, mitt eget inkluderat förmodligen. Känner olust av datorer, varför sitta här? Å andra sidan vill jag inte ut; förutom om nätterna då jag vill känna soluppgång mot ansiktet. Varför jag inte bara går ut och känner förblir ett frågetecken, istället sitter jag kvar i ett zombieliknande skick framför en tv. Idioti.
Nu:
Väntar på pappa, som ska hämta mig till stugan där resten av den familjen är. "Och så får du äta middag här då". Det antas ofta att jag inte ska kunna göra sådant själv, mat eller städa. Upplyftande.
Kan sova kvar där, lär inte orka det.

Kommentarer
Postat av: köhlerin

kan hända att det inte passar just här, just till det här inlägget, men det kändes lite så. du behövde nått att faktiskt bry dig om, jag tycker om dig mycket mycket mycket, tänk på det ! (och bry lite lite mer)

2009-07-09 @ 22:48:18
URL: http://frauleinkohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0