and i don't have very long

Satte just i mig ett äpple som hade en vag smak av mögel. Känns lovande. Jag sköljde det i och för sig aldrig, och kunde inte heller avgöra om smaken kom från in- eller utsidan. Så jag har väl mig själv att skylla, till viss del.
Har nu varit vaken sen lite före åtta igår morse, det känns också stadigt. Varför, o varför? ..finner det i skrivande stund högst ironiskt att textraden oh mama i'm in fear for my life (from the long arm of the law) spelades i princip 1 sekund efter jag skrev varför?
Redigerar dagis-bilder och gör bildspel, along the way (Jag kommer inte på om det 1. verkligen heter så på engelska, eller 2. vad man säger på svenska. Bravo.), på skolan. Sista dagen / lektionen i tvåan. Jösses, tiden går väldigt snabbt ibland fastän den känslan man får är ganska stillastående.
Nej, nu skall jag åter rikta min fulla uppmärksamhet mot hörlurarna ("..it's the greatest hits of mullet rock.") och Photoshop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0