oh you're supposed to care

Det är kolsvart ute och det regnar, i alla fall förut. (Mysigt.) Fast det känns väldigt... höst. Lagomt schizofren vill jag inte ha höst samtidigt som höst är bland det finaste jag vet.
Inatt tänker jag försöka komma i säng innan andra i hushållet börjar vakna. Dygnsrytm<<<dator. Fungerar inte i längden, och jag lär säkert få ett sms, "Hej kan du jobba idag kl 14?", och det går bättre när man sovit mer än 5 timmar. Något annat jag lär få imorgon är lön, några tusen. Vad jag nu skall göra med det.

Juli månad gör saker med mitt sinne. Oförklarligt.

Varför går somrarna så fort när man inte har något att göra. ("NO, THERE IS NOT A QUESTION MARK. BECAUSE CASTIEL DOES NOT ASK QUESTIONS. HE DEMANDS ANSWERS.")  Det känns inte logiskt. Vad som skulle kännas väldigt logiskt just nu var ett tvillingsinne. Möjligen.

Kommentarer
Postat av: Maja

Eh höst är (Y)

2009-07-24 @ 01:56:41
URL: http://mwljama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0