no rest for the wicked

Torsdag, fredag, lördag och söndag. Jobb jobb. Jobb. Så länge det inte är jättestressigt är det ganska roligt, faktiskt. Diskar som aldrig förr. Favoritstund av dagarna är dock promenaden från busshållplatsen/Tempo till lägenheten, lite mindre än en kilomet. Så tyst, ensamt och bara lugnt. Själva bussresan är också bra.
Tror jag tjänat lite drygt två och ett halvt tusen de senaste dagarna. Eller, när helgen är slut. Vet inte riktigt vad jag skall göra med dem. Får se ifall det blir tyskland '10. Rogue Events Present Asylum Europe etc. Vill.
Nu borde jag gå och lägga mig. Fast jag börjar inte förrän om 11 timmar, så jag hinner nog sova ut i vilket fall som helst.


...Har inga ord värda att skriva, i huvudet kanske men inte på tangenterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0