It is hard to tell of happiness. Time goes by

...and we feel safe too soon.

Beställde två exemplar av The Walk (ett till mig & ett till kusin Angelica ((så delar vi frakten))) och soundtracket till Legends of the Fall förut, från Ginza. Sistnämnda album har jag de senaste dagarna inte kunnat sluta lyssna till på spotify. Just därför vill jag ha det på riktigt. Jag vill inte sitta vid datorn. Inte så jävla mycket.
Jag förklarade att "..du är en fin varelse!" via sms förut idag. Det låter förmodligen inte som en riktig komplimang, men det är visst en sån tidpunkt nu då jag inte tycker om människor. Så fin varelse var inte så tokigt.
Det mesta känns bara lösryckt och inte riktigt... här, just nu. Min hjärna, t.ex.
[First lines]
One Stab: Some people hear their own inner voices with great clearness and they live by what they hear. Such people become crazy, or they become legends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0