so in the end, i'll be what i will be

Något kan inte stämma, jag blir inte trött! Vilket leder till att jag inte lägger mig, för jag är ju inte trött och då är det inte nödvändigt att lägga sig. Nu var det t.o.m. länge sedan solen gick upp, jättelänge. Min filmmusik och jag sitter här och funderar på att ta en dusch. 
Iikväll i Förenta Staterna visas all new "The Rapture" vilket betyder fredag/lördag för icke-amerikaners del. Surfthechannel/Megavideo räddar liv.
Blir allvarligt talat nervös, fast mest över 4.21 (When The Levee Breaks) och promotionbilderna till 4.22 (Lucifer Rising). DO WANTZ, eh fast... egentligen inte, eftersom.. ja, sedan är säsongen schlutt. Inte OK. (Och nästa säsong [5] blir den sista.)
Sista avsnittet är full on Kripmeister, skrivet & regisserat. Nån lär dö. JAG lär dö.

Sådant där är förmodligen totalt ointressant för alla utom mig själv men det struntar jag i för jag behövde ventilera lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0