and this is how we feel

Igårkväll låg jag på frysboxen i farstun, med benen på väggen, och skulle egentligen hjälpa moderkakan att städa. Istället låg jag där och sjöng med i rader, don't go out tonight, it's bound to take your life och sådant. Tankarna vandrade och en time out från allmänheten kändes inte som en urkass idé. (but you know it's true - my soul is gone)
Vad mer--? Ingen aning. Jag har fått en hylla, från 60-talet. Den ska stå i köket här i Sörfors, men den är min. Det finns inte så många andra ställen den kan stå på i vilket fall som helst, och jag blir väl kvar här tills jag ruttnar också.
Jag tänkte ta mig i kragen och skriva... något bra. Det blir visst inget vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0