well life would still go on, believe me

Jag sitter och funderar på att bli rödhårig (igen. Förra gången gick jag i åttan).

Mina ögon har svidit och stuckit lite de senaste dagarna. Undrar ifall det är såhär det känns innan hornhinnorna lossnar. Det skulle kanske räknas som giltlig anledning att inte göra någonting under mattelektionerna. Eller att skjuta upp/inte göra de få läxor man har.

Förut betalade jag 1000 kronor till Angelica för min iPod, senare på dagen tog jag ut fem hundra till som jag ger henne imorgon [idag]. Efter den händelsen har jag 22,09 på kontot, typ 39,50 i plånboken. Det känns jättebra.
Fast jag gör i och för sig inte av med pengar längre, känns det som. Jag har blivit så jävla snål, tror jag. Isåfall beställer jag skivor, resten snyltar jag mest på andra.

Jag har beslutsångest och tidigare idag [igår] blev det God Only Knows igen, det här är ju bara sjukt. Lite trötthet lider jag också av. Och, som sagt, ont i ögonen. Hjärnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0